Monday, January 19, 2009

AJL23

Ni ler mamat yg ter'berangan menang AJL.. pehh.. haha..
Ni geng anak sedara pakcik hussain..

Ni yang sulung anak sedara hussain tu kot..


Kat tepi tu..{sensor} muka ter'kanya' @ toya jer aaa... thanks gua.



Bukan nak citer ape-pe la kan.. rasanye suma dah tau citer pasal AJL23 nih.. saja nak refresh sket... malam tu aku cam biasa ler.. bukan layan sangat hiburan tempatan nih... aku dok layan sket-sket jer... tapi masa nak announce winner tu... aku dok gak depan tv.. part yang paling best tu masa Faizal Tahir dah berangan rangan rangan rangan menang juara lagu... pehhh.. tetiba anak sedara pakcik hussain plak yang menang.. kalu korang sempat nengok muka faizal & composer dia masa tu... lawakz giler... tu kat atas tu sket kamba yg di amik dari gua.com.my... thanks gua..
hidup meet uncle hussain... haha..








1 comment:

zarni said...

blogger layan AJL jugak ke? aku ingat layan MOBWAr jer

Post a Comment