Saturday, January 3, 2009

Bowling Ku

Lagi-lagi kuantan , balik-balik kuantan, sokmo-sokmo kuantan..
ni ler lagu paling best aku dengar masa kat T.E.R. walaupon masa tu
ada RHB idol.. lagu kuantan ler paling best.. haha..












Bukti kecemerlangan aku bersama bowling.. haha..



















Bos Jo, aku & regular bowler.. chewahhh.. haha..




















Sket citer aku ngan bowling nih.. la ni sejak bermastautin kat Kuantan nih.. main bowling ler pulak.. dulu masa study kat Finland dulu aku join team polo..

Tu yang aku pakai baju masa terima hamper tu masa IBBM tournament kat Megalanes Kuantan 08Jan2008. Masa tu aku ngan syed ngan zahimin ngan laily...

Tu plak yang team aku pakai baju merah tu masa tournament kat T.E.R. aku ngan jaja ngan din ngan laily..

Gambar Boss Jo saja aku letak situ... sbb mamat ni ler aku "terjebak" beli bola bowling..

Calvin.. sorry yek.. aku cilok gambar dari blog nko.. ala.. gambar aku gak tu..

Ada gambar lagi... nanti aku upload yea...




3 comments:

Calvin Soo KJ said...

senget....

zarni said...

baju merah tu belum abis bayar lagi!!!! still hutang Rm1056 lagi.... sepa nak bayar!!!!1

Ayu Mashruddin said...

finland???????ya ampun.....nak menipu tu agak2 la sikit...dah study kat finland tu takde dpt title DR. ke????leh berganding bahu ngn DR kat atas ni...-Ayu-

Post a Comment